Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 12:12:26 MET DST


Dorota Nicewicz-Modrzewska <dorota_at_amu.edu.pl> wrote:

:> Uboższą? Może ilościowo. Jakościowo niekoniecznie. Lista cen aparatów
:> słuchowych - na przykład - nie traci wcale na merytoryce, jeśli nie
:> jest okraszona tuzinem uślicznień.
: Tak sie składa, że informację niesie nie tylko tekst ale również grafika.

Owszem, tak może być. Ale sa rzeczy, których przedstawianie przy
pomocy grafiki byłoby paranoją. Jeśli poszukuję danych technicznych
jakiegoś urządzenia, to grafika jest nie tylko zbędna, ale wręcz
nieporządana - nie niesie informacji, rozprasza, wydłuża czas
dostępu do informacji...

: Totalne niezrozumienie zagadnienia i mieszanie pojęć... A szkoda bo temat
: wcale nie jest taki zabawny.

Słusznie, temat wciskania ludziom reklamowej papki do oczu i uszu
na każdym niemal kroku nie jest niczym zabawnym.

-- 
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -
-- speaking just for myself...


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:53 MET DST