Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Dorota Nicewicz-Modrzewska (dorota_at_amu.edu.pl)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 20:48:28 MET DST


On Tue, 19 Oct 1999, Lech Szychowski wrote:

> Uboższą? Może ilościowo. Jakościowo niekoniecznie. Lista cen aparatów
> słuchowych - na przykład - nie traci wcale na merytoryce, jeśli nie
> jest okraszona tuzinem uślicznień.
>
Tak sie składa, że informację niesie nie tylko tekst ale również grafika.
 
> : To zupelnie co innego. Ponadto istnieje cos takiego jak
> : ochrona integralnosci dziela, ktorym na pewno sa strony serwisow
> : informacyjnych i chocby z tego wzgledu nikt nie powinien miec prawa ich
> : modyfikowania.
>
> Ależ oczywiście! Że też nikt wcześniej na to nie wpadł! Przecież
> oglądanie na ekranie czarno-białych telewizorów filmów nakręconych
> w kolorze to skandal! Podobnie ma się rzecz z używaniem radioodbiorników
> monofonicznych lub - o zgrozo! - kiepskich kolumn głośnikowych. Wszak
> wszystko to w niedopuszczalny sposób gwałci integralność przekazu.
> Głuchych i daltonistów od razu trzeba izolować w zakładach
> penitencjarnych, boć to przecież przestępcy.
>
Totalne niezrozumienie zagadnienia i mieszanie pojęć... A szkoda bo temat
wcale nie jest taki zabawny.

D.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Dorota Nicewicz-Modrzewska    Adam Mickiewicz University 
                                     Computer Center
     dorota_at_math.amu.edu.pl         ul. Matejki 48/49 
   tel. (48)(61)668651 ext.34      60-769 Poznan, Poland 


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:46 MET DST