Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Marcin Wójcik (marcinw_at_medianet.pl)
Data: Thu 21 Oct 1999 - 10:32:00 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_spamfilter.capital.com.pl> wrote:

> To ciekawe wyliczenia :-). Teraz ja będę przekorny -- jeśli korzystam
> z Sieci via modem (a większość Polaków tak robi), to przecież cztery
> centy za godzinę wyświetlania reklam nie zwrócą mi się. No, chyba że
> bym z pracy na stałym łączu surfował... ale czy aby nie okradam wtedy
> pracodawcy?

Pewnie tak. Ale ztcp to ma to kształt piramidki, wciągasz do 'biznesu' innych
i oni ogladają na ciebie :)

> [...] Poza tym, pamiętaj, że samo
> oglądanie nie wpływa na zakup towaru, a przecież o to w reklamach
> chodzi. [...]

Wpływa, wpływa... W tych inteligentniejszych, 'artystycznych' chodzi o
zaznajomieniem człowieka nie z produktem, a z samą marką przecież. A ludź to
taka bestia, że przeważnie podświadomie wybiera to co zna. Nie każdy i nie
zawsze, ale reguła się zwykle sprawdza.

M.