Re: Bannery. Na co komu one.

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 19 Oct 1999 - 09:40:21 MET DST

On 99.10.18 Cezar Cichocki pressed the following keys:

[censored by reptile house]

Cezar! Nie mieszaj nigdy osobistych ataków, nawet na nie wymienione z
nazwiska osoby, z rzeczową argumentacją, bo kiedy komuś ubliżasz, to
psujesz efekt wszystkich rzeczowych argumentów.

Ani nie wiesz, o kim pisałem, ani nie wiesz, jak liczone wtedy były koszty
wytworzenia. To, że nienawidzisz mojego przyjaciela i uważasz go za osobę
chorą psychicznie nie upoważnia Cię do udowadniania przy każdej okazji, że
jest wielbłądem. Takim trójgarbnym, ziejącym ogniem.

W sumie to wszystko, co mam do powiedzenia.

Robert

[FUT warning]

--
That, which doesn't kill us makes us stranger -- Aeon Flux