Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 18 Oct 1999 - 13:51:32 MET DST

On 99.10.15 Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla pressed the following keys:

> Od kiedy korzystam z IPartners, mam znacznie lepsze usługi niż u
> któregokolwiek spośród wcześniejszych providerów (zważywszy na fakt,
> że IPartners mają swoją sieć szkieletową, własne łącza do USA i pewnie
> gdzieś jeszcze indziej) i nie rozumiem Twojego teraźniejszego
> narzekania. Niektórych innych stwierdzeń też, ale może się czepiam?

Nie zgadzam się. Faktem jest, że w IPartners coś się zmienia i jakość usług
się poprawia, ale... To jest proces, który trwa. Zgodzę się, że połączenie ze
światem jest niezłe, ale... Połączenia z Polską pozostawiają sporo do
życzenia (moje prywatne konto jest w wawskiej sieci tepsy i czasami się
ostro naczekam zanim zejdzie kilkaset listów z weekendu przez ISDN
IPartners).

Inna sprawa to poziom usług wykraczających w jakikolwiek sposób poza
najpowszechniejsze usługi podstawowe. Swojego czasu odmówiono mi po prostu
instalacji kont uucp dla adminowanej przeze mnie domeny sugerując, że to
przestarzały protokół i proponowano zamiast tego przejście na ETRN, który
jednak nie spełnia moich wymagań...

A stosunek adminów... Raz się wzburzyłem jak mi zaczęło odbijać listy,
kiedy IPartners trafił do ORBS, więc poprosiłem o usprawnienie, z
adnotacją, że nie jest to pierwszy kłopot i może czas pomyśleć o zmianie
providera. Zamiast usprawnić, któryś z adminów napisał do mojego kumpla z
pytaniem ,,co to za idiota i skąd się urwał'' ;)

itd, itp ;)

Nie, dziękuję, starczy mi IPartners na jakiś czas ;)

rrw

--
drzewo. >/dev/drzewo