Re: HIS - nie tak prędko...

Autor: futszak (futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 07:03:57 MET DST

On Wed, 13 Oct 1999 11:23:38 +0200, "Bill Gates" <billg_at_polbox.com>
wrote:

>Jest i nie ma. Poczytaj wczorajsza "GW"

ano jednak moglem to juz wczesniej zrobic, nigdy nie mialem czasu
Dzisiaj w koncu telekomuna dala mi czas, cala godzine komp sie meczyl
z dodzwonieniem sie do netu, a ja nie majac co robic napisalem skarge
w tej sprawie na tpsa do uokik.

Ciekawe co oni na to...

Acha, a tej sprawie, to znaczy w sprawie nieuzasadnionyuch
rzeczywistymi kosztali cen za polaczenia _z_dostawcami_Internetu_

>Gdyby przemysł samochodowy poszedł w tym kieruku co Microsoft,
>to Airbag przed zadziałaniem zapytałby "Are you sure?"

Gdyby przemysl samochodowy poszedl w tym kierunku co tpsa
to Airbah przed zadzialaniem w 90% napisalby "zajete" :-)

futszak

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl