Re: HIS - nie tak prędko...

Autor: Bill Gates (billg_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Oct 1999 - 11:23:38 MET DST

Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL>
wrote in message news:pqcAOO7DmyTmnSnJy33lCyQVQuQw_at_4ax.com...
> Pamiętam, jak (...) zapukał wojtek_at_pugeta.o.k.pl (Wojciech Janiak):

> Jest, jest... :-)

Jest i nie ma. Poczytaj wczorajsza "GW"

> Tak? Z Ericssona mam zgoła inne informacje. Czas wstawienia półki z
> HISami to ok. 8 godzin. Razem z konfiguracją.

Nawet mniej, pod warunkiem, ze wszystko jest odpowiednio wczesnie
doprowadzone do szafy i pod warunkiem, ze jest tam w ogole co doprowadzac
(czyt. czy centrala ma Polpak i ile?)

> --
> Michał 'CeFeK' Nazarewicz-Cegła /* SYS&NETADMIN_at_CAPITAL */
> Michal.Cegla<at>Capital.COM.PL /* www.cefek.capital.pl */
> MY GOD! THEY'VE KILLED THAT BOY IN RED JACKET!

Bill

--
Gdyby przemysł samochodowy poszedł w tym kieruku co Microsoft,