Odp: HIS - nie tak prędko...

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 10:41:18 MET DST

Użytkownik futszak <futszak.WYTNIJTO_at_dione.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380501f8.1032828_at_news.rubikon.net.pl...

> ano jednak moglem to juz wczesniej zrobic, nigdy nie mialem czasu
> Dzisiaj w koncu telekomuna dala mi czas, cala godzine komp sie meczyl
> z dodzwonieniem sie do netu, a ja nie majac co robic napisalem skarge
> w tej sprawie na tpsa do uokik.
>
> Ciekawe co oni na to...

Jak Ci tak dobrze idzie pisanie do organow, nie napisalbys skargi
do ML, ze Netia nie wywiazuje sie z koncesji???
Mam tyle roboty, ze nie wiem za co sie zabrac, a czas leci.
Bylbys tak mily??

;)

--
Waldek