Re: Domenowy interes

Autor: Szymon Nitka (Sz.Nitka_at_atelier.pl)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 00:28:10 MET DST

Marek Baczek pisze:

> Ja bym sie o nich nie martwil, jesli trafia na 1 (slownie jednego)
> frajera to im sie koszty z nawiazka zwroca, poza tym to ich pieniadze
> zostaly zainwestowane w rejestracje domen wiec ich problem.

    ...ale problem tych, którzy ten rynek "organizują" - providerów,
projektantów, etc.

> Bardzo smieszne, sypnij przykladami to sie usmiejemy wszyscy razem :)

    W zasadzie nie widzę powodu dla którego nie miałbym firmy nie
przedstawic szerzej - jedynie reklamę im robię ;)

    http://www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois/?STRING=Banking+Investment

    Jacyś chętni na www.bankrut.com? ;) Miliard i Wasza :]

[...]
> Tysiace "pustych" domen IMHO nikomu nie przeszkadzaja (od strony
> technicznej), poza tymi, ktorzy lubia sie bawic w statystyki. Ale za
> kilka lat, jak juz sie wyczerpie slownik, to domeny moga jednak pojsc
> w gore - tylko ktore?

    Nie chciałbym zdradzać domeny o którą pytałem. Ale w chwili gdy
dowiedziałem się że .com jest zajęta i niemożliwa do odkupienia, okazało
się, że klientowi muszę proponować jedynie kosmiczne skróty nazwy jego
produktu lub dalekie skojarzenia.

    I to jest dla mnie pewnym niebezpieczeństwem - tysiące pustych
atrakcyjnych domen i takie same tysiące domen zupełnie irracjonalnych,
rejestrowanych z konieczności... Jak kiedyś firma zajmująca się
"headhunterstwem", która zarejstrowała coś na wzór www.efrjfj.com.pl...

    Branoc :)
    Szymon

Szymon Nitka * Atelier.pl * http://atelier.pl/ * 0601454555