Re: Domenowy interes

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Thu 14 Oct 1999 - 04:26:39 MET DST

Szymon Nitka (Sz.Nitka_at_atelier.pl) wrote on Thu, 14 Oct 1999 00:28:10 +0200:
SN> Marek Baczek pisze:
SN> [...]

SN> Nie chciałbym zdradzać domeny o którą pytałem. Ale w chwili gdy
SN> dowiedziałem się że .com jest zajęta i niemożliwa do odkupienia, okazało
SN> się, że klientowi muszę proponować jedynie kosmiczne skróty nazwy jego
SN> produktu lub dalekie skojarzenia.

No proszę...

Tak długo kiedyś dyskutowaliśmy o tym, jak to źle, że wszyscy usiłują
stosować domeny w roli, której nie powinny pełnić - wyszukiwarek i jak
ich od tego oduczyć.

A tu się okazuje, że rozwiązanie jest banalne - zarejestrować tysiące
domen, zaśmiecając tym samym "przestrzeń adresową" i powodując, że
takie szukanie po nazwach stanie się bezcelowe, użytkownicy wrócą więc
do wyszukiwarek, które im podadzą strony zawierające to, czego szukają
w *treści*, a nie w nazwie...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* Work:(071)3202636, tsurmacz_at_ict,pwr,wroc,pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_cyber.ict,pwr,wroc.pl *-* irc: TomekS