Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 13 Oct 1999 - 23:18:39 MET DST

On Wed, 13 Oct 1999 21:25:27 +0100, Andrew Nowicki <anowicki_at_bti.pl> wrote:

>Wcale nie najwyższa. BoTar ma dobrego technika (Maciej Mich)
>ale często występują błędy CRC na jednym z dwóch modemów.
>Miałem bardzo złe doświadczenia z ATM (wcielone do Atomnet)
>i NASK, więc nie pluję na BoTar. Moje informacje na temat
>innych firm są bardzo skąpe. Uważam że należy dykutować w
>PL.INTERNET.POLIP na temat jakości usług naszych providerów.
>Dobrze by było aby ktoś się poświęcił i podsumował dyskusję
>przynajmniej raz na 6 miesięcy.

Ja łączę się kilkanaście razy dziennie przez ipartners i od kilku miesięcy
nie mam ŻADNYCH problemów. Ani razu nie było problemu z zajętym numerem (na
kilkaset prób!). Wcześniej bywało źle a nawet bardzo źle

Natomiast inną kwestią jest to GDZIE właściwie się łączysz. Znam providera,
do którego zawsze można było się połączyć, natomiast tak naprawdę korzystać
można było z dwóch serwerów (oczywiście będących jego własnością). Z
"Polską" było fatalnie, o "Świecie" można zapomnieć.

Ja natomiast, korzystając z IPartners (nie, nie jestem z nimi powiązany w
żaden sposób) ściągam pliki z USA z maksymalną prędkością modemu. Prawie
_zawsze_.

Czy takie próby nie mogły by być podsumowywane przez program zliczający
statystyki, a nie na podstawie wyrywkowych obserwacji?

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke