Re: Warszawskie firmy Internetowe

Autor: Andrew Nowicki (anowicki_at_bti.pl)
Data: Wed 13 Oct 1999 - 22:25:27 MET DST

MW> Marcin Wójcik <marcinw_at_medianet.pl> wrote:
MW> Hehe :) I oczywiście najwyższa ocena (dobra bez pytajnika)
MW> dla firmy botar.com.pl == bti.pl ? :)

Wcale nie najwyższa. BoTar ma dobrego technika (Maciej Mich)
ale często występują błędy CRC na jednym z dwóch modemów.
Miałem bardzo złe doświadczenia z ATM (wcielone do Atomnet)
i NASK, więc nie pluję na BoTar. Moje informacje na temat
innych firm są bardzo skąpe. Uważam że należy dykutować w
PL.INTERNET.POLIP na temat jakości usług naszych providerów.
Dobrze by było aby ktoś się poświęcił i podsumował dyskusję
przynajmniej raz na 6 miesięcy.