Odp: Odp: ceny z kosmosu???

Autor: Marek (adres_at_na.dole.wiadomosci.pl)
Data: Sun 10 Oct 1999 - 22:06:47 MET DST

Na wstepie male przeprosiny - troche mnie moze ponioslo w
poprzednim liscie (taka mala frustracja).
Nie mam też nic przeciwko firmie Polbox.

> W takim razie zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział ile mamy klientów --
> osób prywatnych korzystających z 33k6.

No coz niestety mnie nie bylo stac :-(((

> Jaki support dla klienta daje AC?

Support? Jaki support :-)
Najfajniejsza jest ich strona (aktualizowana raz
na rok). A jak sie do nich zadzwoni to znudzona panienka
powtarza w kolo "prosze zadzwonic za pol roku".

> Części do Alfa Romeo też nie kupię w Fiat Auto Poland w Bielsku.
> Muszę przez sklep. Są "duzi" i są "detaliści", to normalne.

widzisz, tyle ze uzywajac twojego porownania na rynku sa prawie sami
"duzi".
pzdr,
Marek

--