Autor: Marek (adres_at_na.dole.wiadomosci.pl)
Data: Sun 10 Oct 1999 - 22:06:47 MET DST
Na wstepie male przeprosiny - troche mnie moze ponioslo w
poprzednim liscie (taka mala frustracja).
Nie mam też nic przeciwko firmie Polbox.
> W takim razie zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział ile mamy klientów --
> osób prywatnych korzystających z 33k6.
>
No coz niestety mnie nie bylo stac :-(((
> > - www.astercity.net takze zapewnia internet za calkiem rozsadna oplate
> > (W-wa)
>
> Jaki support dla klienta daje AC?
Support? Jaki support :-)
Najfajniejsza jest ich strona (aktualizowana raz
na rok). A jak sie do nich zadzwoni to znudzona panienka
powtarza w kolo "prosze zadzwonic za pol roku".
> Części do Alfa Romeo też nie kupię w Fiat Auto Poland w Bielsku.
> Muszę przez sklep. Są "duzi" i są "detaliści", to normalne.
>
widzisz, tyle ze uzywajac twojego porownania na rynku sa prawie sami
"duzi".
pzdr,
Marek
-- Marek Chmielarz mailto:marek.chmielarz_at_cyberdude.com http://www.kki.net.pl/~abandon
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:25:33 MET DST