Re: Wlos sie jezy...

Autor: Easy_R (easy_at_kam.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 23:14:13 MET DST

Sebastian wrote:

> Co Was tak wyprowadziło z równowagi, że musicie uciekać się do tak
> poniżających reakcji.

Dlaczego spam nazywasz ponizajaca reakcja ? Przeciez na twojej stronie
pisales , ze spam jest super i kazdemu go polecales.

Zgodnie z tym co pisales na swojej www.

> Potwierdzam, niektórzy z Was już zastosowali swoje groźby, zrobiliście to
> czym tak bardzo się brzydzicie ale tylko u innych.

Zrobilismy tylko to co lubisz, zeby ci sprawic przyjemnosc. Przeciez
pisales ze spamowanie to cos dobrego.

> Okazja nie nadarza się przecież zbyt często
> by znów poczuć się dzieckiem.

Czyzbys sam siebie ocenial jako dziecko ?

> To niektórych Panów z Waszego grona należy nazwać spamerem.

Ale czy to wstyd ? Przeciez wedlug ciebie spam jest dobry.
Powinienes cieszyc sie ze dzieki twojej stronie www wyrosli ci nastepcy,
ludzie godni noszenia chlubnego w Sieci przydomka SPAMER. Przeciez to
w.g. ciebie nobilituje, przynosi pieniadze i ho ho ho

> Ja nie mam sobie
> nic do zarzucenia, mojego adresu nie ukrywałem, natomiast Ci, którzy w swoim
> mniemaniu są bardzo bohaterscy - ukrywali się za plecami innych. (wsp,
> polbox)

A co ma ukrywanie adresu do spamu ktory tak zalecales wszystkim ?

> Czy to tak na wszelki wypadek, bo lepiej pozostać anonimowym. Czy jednak
> czując niestosowność czynu i wykraczanie poza obowiązujące prawo ?

Jakie prawo ? Przeciez pisales ze SPAM JEST LEGALNY !!!!!

Czy ty masz rozdwojenie jazni ? Zapomniales juz wlasnych slow na wlasnej
stronie www ????

> Panowie, miejcie szacunek dla Siebie samych.

Dla siebie mamy, dla ciebie nie.

> Dziś zbombardowany ;-)

Oooooo, wreszcie prawidlowa reakcja. Cieszysz sie ze zostales
zbombardowany, zgodnie z twoimi zaleceniami na stronie.
A juz myslalem ze zaczniesz nie lubic spamu :))))

--