Re: Wlos sie jezy...

Autor: Sebastian (infop_at_marketing.zabrze.pl)
Data: Mon 04 Oct 1999 - 18:10:47 MET DST

Witam,
To moja strona jest tematem Waszej dyskusji.

Zastanawiam się ile w Was Panowie jest złości i chęci "usprawiedliwionego"
moralnie dołożenia mocno w zasadzie komu popadnie.
Co Was tak wyprowadziło z równowagi, że musicie uciekać się do tak
poniżających reakcji.
Czy chodzi o to że można zaspamować kogoś w biały dzień i jeszcze dostać za
to owacje ?
Potwierdzam, niektórzy z Was już zastosowali swoje groźby, zrobiliście to
czym tak bardzo się brzydzicie ale tylko u innych.- Tak, administrator już
zablokował domenę http://www.marketing.zabrze.pl , czy to przyniesie Wam
ulgę ? Nie, ja myślę, że niektórzy z Panów woleli by mieć trochę więcej
czasu by ulżyć swoim potrzebom. Okazja nie nadarza się przecież zbyt często
by znów poczuć się dzieckiem.
To niektórych Panów z Waszego grona należy nazwać spamerem. Ja nie mam sobie
nic do zarzucenia, mojego adresu nie ukrywałem, natomiast Ci, którzy w swoim
mniemaniu są bardzo bohaterscy - ukrywali się za plecami innych. (wsp,
polbox)
Czy to tak na wszelki wypadek, bo lepiej pozostać anonimowym. Czy jednak
czując niestosowność czynu i wykraczanie poza obowiązujące prawo ?

Panowie, miejcie szacunek dla Siebie samych.

Proszę, w takim razie ocenzurujcie treść moich stron
http://www.marketing.zabrze.pl
przecież uważacie, że macie takie prawo.

Sebastian
Infop Marketing
http://www.marketing.zabrze.pl
Dziś zbombardowany ;-)