Re: Jakis wariat.

Autor: Jo'Asia (JoAsia_at_rassun.art.pl)
Data: Sat 02 Oct 1999 - 22:02:31 MET DST

On Fri, 01 Oct 1999 09:27:21 GMT, jareks_at_wytnij_to.kurier.szczecin.pl
(JarekS) wrote:

>A ten ktos laczy sie z tepsy? To w kwestii rozszyfrowania goscia wiele
>wiecej raczej nie zrobisz.
>Co do zakazania - moze sie wystraszy, jak dostanie pismo z informacja, ze
>zostal namierzony, a moze nie.

To zależy... Miałam nieprzyjemność bycia ofiarą takiego patafiana, poszło
zgłoszenie do abuse TPSA i okazało się, że facet inteligentnie korzystał z
telefonu w firmie. Z tego, co wiem poinformowano dyrektora firmy i sprawa
się zakończyła jak ręką odjął.

Jo'Asia