Re: Jakiś wariat.

Autor: Waldemar W (wwierdak_at_priv2.onet.pl)
Data: Fri 01 Oct 1999 - 22:47:57 MET DST

Dziękuję wszystkim którzy podpowiedzieli mi jak pstępować z tymi którzy
nie potrafią w sposób cywilizowany korzystać z internetu.
Dziasiaj właśnie dostałem wiadomość z TPSA że facet został namierzony i
zostanie przesłane listem poleconym na adres ostrzeżenie.
Jednocześnie poinformowano mnie że w wypadku wniesienia sprawy do
Prokuratury w celu wszczęcia postępowania dane i informacje o
użytkowniku na prośbe Prokuratury zostana przesłane i ujawnione.

pozdrawiam
Waldemar W