Re: Jakiś wariat.

Autor: JarekS (jareks_at_wytnij_to.kurier.szczecin.pl)
Data: Fri 01 Oct 1999 - 11:27:21 MET DST

In article <7sts5h$4dv$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, "Waldemar W"
<wwierdak_at_friko2.onet.pl> wrote:

> Panowie!!!
> Chodzi o to że ktoś wysyła ogloszenie na grupę np. "sprzedam telefony
> NOKIA" i podaje mój adres e-mail. W zwiazku z tym wszyscy chętni ktorzy
> chcą nabyć taki telefon wysyłają mi ofertę na moja sktrzynke pocztową.
> Dlatego mam pytanie do kogo konkretnie zwrocić sie aby rozszyfrować
> gościa i zakazać mu takich praktyk. Wyslalem już informację na
> abuse_at_tpsa.pl
> Ale co mogę jeszcze zrobić.
> Z gory dzięki za porady.

A ten ktos laczy sie z tepsy? To w kwestii rozszyfrowania goscia wiele
wiecej raczej nie zrobisz.
Co do zakazania - moze sie wystraszy, jak dostanie pismo z informacja, ze
zostal namierzony, a moze nie.
Co mozesz jeszcze zrobic? Zalozyc sobie osobne konto do normalnej
korespondencji i nie rozglaszac adresu publicznie. Ustawic filtry.
Odplacic gosciowi pieknym za nadobne. Itd.

--
pozdrawiam
Jarek Spirydowicz