Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęteprzeze mnie dz

Autor: moa (moa_at_z.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:05:07 MET DST

toc,

 Tue, 28 Sep 1999 12:45:21 +0200, "Marek Trenkler" <matren_at_provider.pl> wystukalbyl:

>Alez wierze Ci bez zastrzezen. Natomiast naduzycia nie widze, bo
>cytowane sformulowanie odnosi sie do stanu faktycznego, a nie do
>intencji zalozycieli tej grupy. Nawet wytworna restauracja moze sie z
>czasem przeksztalcic w spelunke. I nalezaloby ja zlikwidowac albo
>przynajmniej zaprowadzic tam porzadek.

no i co dalej? wyobrażasz sobie że cała ta banda stwierdzi: "ooo...,
zamkneli nam naszą wspaniałą p.c.n-p... buuu... co my teraz zrobimy,
aaa... -musimy zacząć kupować legalne programy i rejestrować share."

dlatego uważam że już dawno powinno się utworzyć pl.warez i pl.hack
(albo nawet .hackeurz) i byłby spokój.

greetz,
        moa

--- GeeMail'98+ v0.931 (Y2K Compliant)