Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęteprzeze mnie dz

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 12:45:21 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_inf.wsp.krakow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:199909280908.LAA01950_at_ultra.wsp.krakow.pl...

> Mozesz wierzyc albo nie, ale ta grupa naprawde *byla* zalozona do
*innych*
> celow. Tak wiec sformulowanie 'Nie byloby miejsca w polskim Usenecie
na
> grupe, bedaca niczym innym jak tylko zlodziejska gielda "warezu",
crackow,
> seriali itp.' uwazam za grube naduzycie.

Alez wierze Ci bez zastrzezen. Natomiast naduzycia nie widze, bo
cytowane sformulowanie odnosi sie do stanu faktycznego, a nie do
intencji zalozycieli tej grupy. Nawet wytworna restauracja moze sie z
czasem przeksztalcic w spelunke. I nalezaloby ja zlikwidowac albo
przynajmniej zaprowadzic tam porzadek. A skoro jest tak, jak piszesz, to
rzecz jest tym bardziej bulwersujaca, bo pod szyldem czegos, co jest jak
najbardziej OK odbywa sie cos, co OK nie jest - i to jest dopiero grube
naduzycie.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler