Re: SPAM z adresu ewps.com.pl -- podjęteprzeze mnie dz

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 11:03:01 MET DST

Dnia 28 Sep 99 o godz. 6:38, kocurek napisal(a):

> Tak. pl.comp.nowe-programy
> Chociaż niektórczy czytają to tak: 'pl.comp.cracki.do.nowych-programów' :)

Mozesz wierzyc albo nie, ale ta grupa naprawde *byla* zalozona do *innych*
celow. Tak wiec sformulowanie 'Nie byloby miejsca w polskim Usenecie na
grupe, bedaca niczym innym jak tylko zlodziejska gielda "warezu", crackow,
seriali itp.' uwazam za grube naduzycie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl