Spam: adresy w CC [Re: NetAdmin - ...]

Autor: Lukasz Kozicki (adresu.szukaj.w.sigu_at_it.pl)
Data: Sun 26 Sep 1999 - 19:56:54 MET DST

"Marcin Łagonda" wrote:
> [...]
> PS. Kiedys dostalem maila z 126 osobami w CC (zeby to chociaz BCC)... Niezla
> baza danych... Tylko ja sie nie chcialem tam znalezc... No i co na to Ustawa
> o Ochronie Danych Osobowych ?...
>
> Ale juz troche off-topic ;-)

Ale też ciekawe. Cross-postuję na pl.internet.polip i pl.soc.prawo i
ustawiam Followup-To na pl.internet.polip

Wolałbym ;-), żeby podpadało to pod Ustawę. Niestety nie mam tekstu pod
ręką (off-line) i nie mogę nawet spróbować dojść, czy sam goły adres
e-mail podchodzi pod dane osobowe w rozumieniu ustawy. Jeśli jednak tak,
to co najmniej 2 punkty:
- posiadanie bazy danych bez zgody zainteresowanych
- rozpowszechnienie tej bazy (w końcu każdy kto dostanie taki spam,
dostaje też listę zaspamowanych)

MBSZ jak znalazł do prokuratury.

Pozdrawiam,

--