Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Fri 24 Sep 1999 - 21:02:44 MET DST

22 września, godzina 00:36, na pl.internet.polip pisze Szymon Nitka:
> W ostatnią sobotę sytuacja po raz kolejny się powtarza. Ponownie wysyłam
> maila do abuse_at_provider.pl. Ponownie bez odpowiedzi.

Ja z reguły piszę i do danego providera i na abuse_at_tpnet.pl. Po prostu
obawiam się, że jak się pozwoli na "mały spam", to potem będę dostawał
"większy spam". Dziś np. jakiś "yntelygent" z ewps.com.pl postanowił
uszczęśliwić mnie 200 KB jakiegoś śmiecia. A ja z dial-upu. :(

Tak więc aby stosuję taktykę "zero tolerancji" i zgłaszam wszystkie
spamy z *.pl gdzie tylko się da od abuse_at_tpnet przez abuse_at_firma
po abuse_at_targetshop.com.

Jeśli więcej osób będzie robiła podobnie, TPSA dostanie wiele zgłoszeń
dotyczących tego samego klienta i powinna odpowiednio zareagować.
I MSZ o to chodzi! :>>>

     Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--