Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Sat 25 Sep 1999 - 00:01:03 MET DST

Dawid Kuroczko <qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl> napisal:
> Ja z reguły piszę i do danego providera i na abuse_at_tpnet.pl. Po prostu
> obawiam się, że jak się pozwoli na "mały spam", to potem będę dostawał
> "większy spam". Dziś np. jakiś "yntelygent" z ewps.com.pl postanowił
> uszczęśliwić mnie 200 KB jakiegoś śmiecia. A ja z dial-upu. :(

Nie tylko Ciebie, zdaje sie, ze wiekszosc osob z newsow (i nie tylko).
Mnie tez. Rowno 203 KB. Dostales juz numer zgloszenia od abuse_at_tpnet ?
Ciekaw jestem, czy jak sie wysle skargi na ten sam przypadek, to dostaje sie
te same numery zgloszen, czy inne ?

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl