Re: Sprostowanie

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:59:47 MET DST

Marcin Sochacki wrote:

> Tak - każdy czytelnik pl.rec.film chętnie poogląda zdjęcia rozebranych modelek
> podobnych do Natalie Portman lub jej własne, podretuszowane. Tylko co to ma
> wspólnego z filmem, kinem?

To ma wspolnego, ze jest to aktorka. Pozatym nie wiem czy zauwazyles,
ale "nagie" zdjecia Natalie na tej stronie to tylko ulamek i to bardzo
maly calej zawartosci strony. Jest tam jej biografia, filmografia,
mozliwosc zamowienia filmow na DVD z nia, multimedia czyli wallpapery,
ikonki, screensaver oraz masa jej zdjec z filmow jak rowniez prywatnych
itp.

> Nie czepiam się zawartości tej strony jeśli chodzi o materiały pedofilskie -
> jedynie mam na uwadze:

Jak to sie nie czepiasz ? Caly twoj post (nawet jego subject: Pedofilia
wraca - Easy_R w akcji!) mial na celu stwierdzenie, ze strona ta jest
pedofilska a ja jako oredownik walki z pedofilia na Sieci sam robie
strony pedofilskie. Uwazam wiec, ze KLAMIESZ... poprzednio jak i teraz i
czekam na przeprosiny.

--
Pozdrowienia, Easy_R