Re: Sprostowanie

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:48:18 MET DST

Easy^R wrote:
> Gdzie ty tu widzisz spam ? To byl zwykly crosspost na 3 grupy zwiazane
> tematycznie z trescia postu.

Tak - każdy czytelnik pl.rec.film chętnie poogląda zdjęcia rozebranych modelek
podobnych do Natalie Portman lub jej własne, podretuszowane. Tylko co to ma
wspólnego z filmem, kinem?

Nie czepiam się zawartości tej strony jeśli chodzi o materiały pedofilskie -
jedynie mam na uwadze:
1) spam (bronisz się faktem, że można wysłać posta na 3 grupy, ale dla mnie to
było przegięcie netykiety)
2) aspekty etyczne związane z wykorzystywaniem czyjejś osoby w niecnych
celach. Czy widząc np. na WWW ogłoszenie: "kliknij tutaj aby obejrzeć zdjęcia
Easy^R'a wykonane z ukrytej kamery w ubikacji" nie zaregowałbyś? Przeszedłbyś
obok tego obojętnie? Czy może też zrobiłbyś mirror tych zdjęć na swoim
serwerze twierdząc, że to znakomity materiał dla gejów?

Marcin Sochacki