Re: Oszolomstwo wraca - Marcin Sochacki w akcji!

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:27:56 MET DST

Marcin Sochacki wrote:

> Pomijając fakt, że autor wykorzystuje sieć do zwyczajnego, bezczelnego
> spamowania, to w dodatku rozpowszechnia i reklamuje swoje serwisy zawierające
> zdjęcia nagich dzieci.
> Dla niezorientowanych: Natalie Portman właśnie niedawno - 9 czerwca 1999
> obchodziła 18-te urodziny. Trudno uwierzyć w fakt, że te kilkadziesiąt zdjęć
> było zrobionych w ciągu ostatnich paru miesięcy, kiedy osiągnęła
> pełnoletniość. Inna sprawa to autentyczność tych zdjęć, która jest moim
> zdaniem wątpliwa:
> http://natalieportman.takeover.nu/naked/np-nked5.jpg
> [...]

hahahahahahaha
Czy ty wogole wiesz co to sa zdjecia pedofilskie ?
Zdjecia pedofilskie sa to zdjecia erotyczne dzieci ponizej 15 roku
zycia.
Natalie Portman ma ukonczone 18 lat, a zdjecia na tej stronie sa
przerobkami (tzw. fake) zrobionymi dla smiechu przez jej fanow.
Pozatym sam sobie zaprzeczasz, najpierw piszesz, ze zdjecia sa
pedofilskie a nastepnie sam przyznajesz ze ona ma 18 lat. Powiem ci
wiecej, nawet jakby na zdjeciach miala 15 lat to jest to OK i nie jest
to pedofilia.
Widze, ze niektorym w glowach sie juz miesza niezle i nie odrozniaja
erotyki lub porno od twardej pornografi z dziecmi.

I na koniec, jezeli uwazasz, ze moja strona
http://natalieportman.takeover.nu zawiera zdjecia pedofilskie to napisz
do administratora tego servera, zawiadom KGP, Crime Stoppers itp.
Zobaczysz, ze cie wysmieja :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
Natalie Portman Naked http://natalieportman.takeover.nu