Pedofilia wraca - Easy_R w akcji!

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:15:17 MET DST

Na początek mały disklejmer - nie chcę tym postem wywoływać kolejnej burzy na
POLIPie, których mieliśmy ostatnio zbyt dużo w związku z 2 aferami: pedofilią
na newsach w ICM oraz na polskich stronach sex.net.pl. Ruch wywołany na sieci
przez te dyskusje był moim zdaniem nieproporcjonalnie duży do wagi
zagadnienia.

Wiem, że wszyscy już są zmęczeni tym tematem, ale nie mogłem puścić mimo uszu
tego postu autorstwa znanego skądinąd Easy_R, który to, przypomnę, rozpętał
wojnę z serwisami pedofilskimi w Polsce.