Re: Pedofilia wraca - Easy_R w akcji!

Autor: Malgorzata Krzyzaniak (zuzanka_at_fargo.cgs.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 11:37:26 MET DST

On Wed, 22 Sep 1999, Marcin Sochacki wrote:

[ciach]

> Dla niezorientowanych: Natalie Portman właśnie niedawno - 9 czerwca 1999
> obchodziła 18-te urodziny. Trudno uwierzyć w fakt, że te kilkadziesiąt zdjęć
> było zrobionych w ciągu ostatnich paru miesięcy, kiedy osiągnęła
> pełnoletniość.

        IMHO przesadzasz. Nagie _panie_ na zdjęciach (autentyczne może są
ze dwa-trzy i to bardzo "soft") są zdecydowanie dojrzałe. Na temat ich
rzeczywistego wieku nie będę się wypowiadać, ale na 12-letnie lolitki nie
wyglądają.

> Inna sprawa to autentyczność tych zdjęć, która jest moim
> zdaniem wątpliwa:
> http://natalieportman.takeover.nu/naked/np-nked5.jpg

         Jak dla mnie, NP pojawia się może na 2-3 zdjęciach...

> Nawet jeśli aktorka na w/w obrazku nazywa się inaczej niż N.P. i ma więcej niż
> 18 lat, nie stanowi to usprawiedliwienia dla karygodnego czynu Easy_R.

        Oj, nie przesadzaj - karygodne jest tu oszustwo i wykorzystywanie
nazwiska NP do reklamy badziewnej strony z kilkoma kiepskimi zdjęciami.
Ale za to ścigać go powinni adwokaci NP.

> Co mnie najbardziej boli to ironia losu - największy orędownik
> anty-pedofilskich stron w kraju publicznie ogłasza swoje serwisy pedofilskie.
> I w dodatku jakim tonem! Przypomina to ohydną reklamę z brukowych szmatławców
> i nędznych stroniczek WWW o np. nagich zdjęciach księżnej Diany.
> Wykorzystywanie nazwiska znanej osoby w celu osiągnięcia korzyści materialnych
> należy potępiać na równi z rozpowszechnianiem nieodpowiednich zdjęć.

        Etam. Przesadzasz. Ścigaj go za ropowszechnianie rzeczywistej
pedofilii, a nie za takie pierdoły.

        Rozśmieszona Zuzanka