Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_sdf.lonestar.org)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 07:56:08 MET DST

Michal Rok in <37E856D2.A9760B34_at_waw.pdi.net> wrote:
>Provider nie jest odpowiedzialny za wszystko, co robia jego klienci w
>sieci. Jest natomiast odpowiedzialny za niezgodne z zasadami uzycie jego
>urzadzen. W tym przypadku klient nie przeszedl przez maszyny providera wiec
>nie mozna miec do niego pretensji - tenze provider poza slowna nagana nie

W sensie formalnym racja, ale ja np. wychodzę z założenia, że klienci do
pewnego stopnia reprezentują operatora, więc zwykle i tam posyłam
informacje. W końcu operator powinien być wybitnie zainteresowany aby
jego domena nie trafiła na listę spamerów, co stanie się nieuchronne,
jeśli będzie miał więcej takich klientów.
A co powiesz o ostatnio popularnym przypadku werbowania na news'ach
oglądaczy reklam na www (nie pamiętam nazwy firmy ... tele cośctam).
Rozmaici spamerzy posyają swój nr rejestracyjny aby inni, przy jego użyciu
sie zarejestrowali, co przyniesie tym pierwszym określony profit. I co,
tylko do abuse_at_tpsa.pl jeśli poszło z ich serwera ?

--
Marcin Dębowski
/\/ http://agatek.freeshell.org, agatek_at_sdf.lonestar.org