Re: Na jakie abuse pisać...?

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 05:16:08 MET DST

Użytkownik Szymon Nitka <szymon_at_kocham.gdansk.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7s91ar$6gs$1_at_druid.ceti.com.pl...

>Osoba korzysta z dialupu TP SA, natomiast jest klientem
> Providera - jednego z popularniejszych polskich providerów i bardziej
> szanowanych w środowisku, co istotne.

> Po raz kolejny natrafiając na ów spam w przedostatnią sobotę nie
> wytrzymałem - napisałem list na abuse_at_provider.pl,

Czy Ty czasem nie pomyliłeś firm? Provider (a przynajmniej ten, którego
domenę przywołujesz), to maly, jeśli nie: bardzo mały, wrocławski
dostawca internetu, działający krócej niż dwa lata. Pierwsze słyszę,
żeby była to firma "popularna i szanowana w środowisku". Słyszałem
zresztą zupelnie odmienne opinie. Owszem, ma zalety, dlatego sam mam tam
jedno z kont (z niego właśnie wysylam ten post) - ale bez przesady...

Co do abuse: jeśli jesteś pewien, że chodzi o osobę, korzystającą z
konta w domenie provider.pl, to po prostu
zajrzyj na stronę tej firmy - http://www.provider.pl

- a od razu znajdziesz jej numer telefonu i byc może tą drogą załatwisz
sprawę "od ręki:...

-
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler