Re: TPSA kontra Zoltrix Phantom

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 18:29:12 MET DST

Sun, 19 Sep 1999 08:58:03 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) napisał(a):

>Jest wybrakowany nie dlatego ze na PCI, a dlatego ze win* :-)

jak to ? to koło do malucha jest wybrakowane bo "jest do malucha" ? to co, mam sobie przykręcić z traktora ? wiesz, traktor nie jest tak popularny jak maluch i jego koło nie pasuje do malucha, czy wydaje ci się, że jest w tym coś dziwnego ? a może ktoś uważa, że gdyby traktorowi przyczepić koło z malucha to nadawałby się do użytku ? to czemu niedziałanie WINmodemu pod innymi systemami jest takim zaskoczeniem ?!

>Jak inaczej nazwac fakt ze modem wspoldziala wylacznie z systemem
>Win95 ?

modem specjalizowany :-)))

>O ile jeszcze rozumiem ze mozna pominac jakies mniej istotne systemy
>operacyjne typu OS/2, DOS, unixy wszelkiej masci - to co zrobisz z win
>98, NT 4.0, 2000 ?

chcesz powiedzieć, że phantom nie ma sterowników do tych systemów ? ja myślę, że przynajmiej pod 98 ma, co nie zmienia sprawy, że kupując kompletne stanowisko pracy np. do działu skarbnika w firmie, kompletnie zbędna jest zewnętrzność modemu, prędzej sformatują dysk niż modem się zepsuje, a jak się zepsuje to z powodu urwania kabelka a nie elektycznie, co najwyżej informatycy przy okazji wyłudzą pieniądze na jakieś duperele