Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 14:03:11 MET DST

Jaroslaw Rafa napisal(a) dnia [16 Sep 1999]:

>Nie wiem jak wyglada sytuacja w przypadku, gdy w Bcc: jest wielu
>adresatow, bo tak jak powiedzialem, uzywam tego pola niezwykle rzadko
>(w zasadzie moglbym nawet pokusic sie o stwierdzenie, ze IMHO jest to
>zbyteczny "bajer" w RFC)

Nie do końca zbyteczny... znam z praktyki co najmniej dwie sytuacje w
których jest to użyteczne:

1) chcę wysłać informację np. o zmianie adresu do wszystkich znajomych,
natomiast nie chcę żeby każdy z nich dostał pełną listę pozostałych

2) wysłanie komunikatu na duża listę dyskusyjną na której są np. wszyscy z
biura. Znajac życie wiele osób klika poźniej "reply to all" zaśmiecając
listę niepotrzebnymi komunikatami, podczas gdy BCC likwiduje ten problem.

--
					(moskit_at_irc.pl)