Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 11:11:44 MET DST

Dnia 16 Sep 99 o godz. 3:18, Krzysztof Halasa napisal(a):

> Znaczy wszystkie osoby, ktore byly w Bcc, widza kto jeszcze tam byl?
> Znaczy uzywasz wadliwego programu?
Nie wiem jak wyglada sytuacja w przypadku, gdy w Bcc: jest wielu adresatow,
bo tak jak powiedzialem, uzywam tego pola niezwykle rzadko (w zasadzie
moglbym nawet pokusic sie o stwierdzenie, ze IMHO jest to zbyteczny "bajer"
w RFC) i jeszcze *nigdy* nie zdarzylo mi sie uzyc tam wiecej niz 1 adresu.
Znajac jednak pedantyczna wrecz dbalosc autora mojego programu o zgodnosc ze
standardami (nie, to nie jest nic made by M$ ;-)) przypuszczam, ze byc moze
w takiej sytuacji zostaloby wygenerowanych tyle kopii listu, ilu adresatow
w Bcc: (plus jedna bez Bcc: oczywiscie). Podkreslam *byc moze* - jak mi sie
kiedys bedzie chcialo, to moze wyprobuje... :-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl