Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 11:51:09 MET DST

Dnia 13 Sep 99 o godz. 23:17, Robert R. Wal napisal(a):

> Książki to bardzo mądra rzecz. A jak to jest w odnośnych RFC?
Nie wiem i nie chce mi sie sprawdzac, ale nie wydaje mi sie zeby RFC
powiedzialo tu cos wiecej ponad to, co jest oczywiste - ze naglowek Bcc: nie
ma byc widoczny dla adresatow z pol To: i Cc:. Natomiast chyba (podkreslam
*chyba*) nie jest nic powiedziane na temat, czy ma byc widoczny dla adresatow
z Bcc:. Natomiast IMHO logiczne jest zeby byl - bo inaczej taki adresat z
Bcc: sie zastanawia - jakim sposobem i po co ten list w ogole do mnie trafil?
Ja osobiscie przynajmniej tak reaguje, jezeli dostaje list, w ktorym nie widze
sie w naglowkach, ani nie moge wywnioskowac z tresci, ze jest to np.
odpowiedz na moj list do danej osoby. I najczesciej traktuje taki list jako
spam i kasuje.

> Ja średnio raz w tygodniu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa