Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 15:37:18 MET DST

Janusz A. Urbanowicz <alex_at_eris.phys.uni.torun.pl> wrote:
: RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:
[----]
:> O ile potrafie sobie wyobrazic list, ktory ma moj adres w naglowku i nie jest
:> do mnie (chociazby niektore listy dyskusyjne niestety tak sie zachowuja :-(),
:> o tyle, jezeli list nie ma mojego adresu (ani zadnego z aliasow, ani z kont,
:> z ktorych forwarduje poczte) ani w "To:", ani w "Cc:", ani w "Bcc:", i nie
:> pochodzi z listy dyskusyjnej - to moze byc chyba tylko spamem - a wiec i tak
:> nie jest kierowany do mnie...
[----]
: Od cholery listów do mnie ma mój adres tylko w kopercie i filtrować
: muszę po Received for:
O, ja tak samo... COINCIDENCE? I THINK NOT :->

Wyjaśnienie dla Jarka: a jak jesteś w Bcc:, to skąd wiesz, że jesteś
w Bcc: ? ;-)

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.         O