Re: Bieżąca informacja

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 15:20:41 MET DST

 Maciek> In article <slrn7thkf5.4hk.zmb_at_atropos.ceu.edu.pl>,
 Maciek> ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl wrote:
> [...]

 Maciek> Nie powiedziałem, że nie dopuszczam. Powiedziałem tylko, że nie
 Maciek> każdy wie, że zostaną one skasowane/nie dotrą do adresata.

Chyba nie zrozumiałeś.

Nie zostaną skasowane -- jeśli wyślesz je na hostmaster_at_irc.pl, to
dostanie je chopin_at_sgh, ale mu się ładnie odsortują do osobnego
foldera. W ten sposób zajmie się nimi np. raz na tydzień, będzie do tego
przygotowany i straci na to minimalną ilość czasu.

Jeśli wyślesz je na chopin_at_sgh, to owszem, dostanie je ta sama
osoba. Ale kapać będą po jednym do "głównego worka" z pocztą. Potem
będzie musiał je starannie wyszukiwać, żeby coś z nimi zrobić.

Wiele osób stosuje takie podejście -- u mnie np. w sprawach newsowych
należy pisać na usenet@, news@ albo ostatecznie
jwr_at_news.icm.edu.pl. Listy pisane bezpośrednio na jwr_at_icm.edu.pl albo są
kasowane albo przenoszę je na koniec foldera news.server, gdzie czekają
spokojnie na swoją kolejkę.

--J.