Re: Anonimowoœæ w usenecie, g³osowanie i PGP

Autor: Piotr Roszatycki (dexter_at_fnet.pl)
Data: Fri 10 Sep 1999 - 13:20:37 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wrote:

>Tak, ja uznałem za bezsensowne podawanie swojego nazwiska
>przy głosowaniu za powstaniem nowej grupy gdy się go nie musi
>podawać przy codziennym pisaniu na nią... Czego nie rozumiesz?

No widzisz. Jesli piszesz donos na s±siada do urzêdu skarbowego, to
mozesz siê podpisaæ "Przemol" i to wystarczy. Je¶li bie¿esz udzia³
w wyborach, czyli g³osujesz na swojego kandydata, to wymagane jest
sprawdzenie twojej to¿samo¶ci. Proste? Tak, a je¶li siê z tym nie
zgadzasz, to automatycznie tracisz prawo wyborcze.

--
Piotr "Dexter" Roszatycki
mailto:dexter_at_fnet.pl