Re: Panie Płókarz,proszćprzyjšćwyrazyuznania

Autor: Rafal Osobka (rafael_at_ats.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 23:01:19 MET DST

 Witam, dnia 07-Wrz-99
 Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> napisał(a)
 na temat "Re: Panie Płókarz, proszć przyjćwyrazyuznania":

> Mam w związku z tym prośbę - czy możesz mi podać, jako przykład do
> pisanego przeze mnie HowTo, sposób na skasowanie grupy alt.* spod
> Netscape'a lub Explorera?

Skasować grupę to można, ale na serwerze. Chodzi Ci jak jej nie
ciągnąć??? Używać innego softu! Patrz nagłówek mojego listu.

--
http://student.man.radom.pl/lenin
http://student.man.radom.pl/*Alternativa*