Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 19:59:11 MET DST

On 4 Sep 99 21:26:04 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote in
article <199909042124.XAA10424_at_ultra.wsp.krakow.pl>:

> A jak jest finansowana działalność np. RBL czy innych _półautomatycznych_
> (opierających się na sygnałach od użytkowników, ręcznie analizowanych przez
> człowieka) form walki ze spamem w sieci? A jak jest finansowana działalnośc
> "zwykłych" moderatorów grup? A jak jest finansowana działalność dziesiątków
> usług w sieci, za które nikt nie bierze pieniędzy?
        Ale popatrz na te usługi. One są dla konkretnych, znajomych ludzi.
Spam odsiewa się, żeby nie zalał _naszych_ grup, moderowanie jest po to,
żeby _konkretna_ grupa dała się czytać. A Ty chcesz namówić ludzi, żeby
w prywatnym czasie cenzurowali grupy, które nic ich nie obchodzą. Ja już
pomijam ilość tych grup, fizyczną niemożliwość upilnowania ich i
całkowitą bezsensowność całego przedsięwzięcia wobec istnienia serwerów
nie honorujących canceli oraz pozostawiania postującym swobody dalszego
słania 'przestępczych' postów - ale zastanów się, kogo usiłujesz namówić
i do czego.
        Chyba tylko jakiś nawiedzony idealista, zupełnie nie mający pojęcia,
w co się pakuje, mógłby wziąć się za taką syzyfową pracę...

> Szymon, i ty też jesteś zdania, że bez pieniędzy to już nic w sieci się nie
> robi???
        Akurat Szymon ma u siebie parę list mailowych; AFAIK z własnej woli
wziął je sobie na głowę i dba o nie zupełnie bezpłatnie. Więc uważaj z
takimi tekstami, bo jak się np. na p.r.f.sf-f rozniesie, że pomawiasz
Szymona o interesowność... to prawdopodobnie _każdy_ uczestnik tej listy
poczuje się w obowiązku szczegółowo wyjaśnić Ci, jak głęboko się mylisz
>;->

Nina

--