Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 05 Sep 1999 - 23:04:36 MET DST

Dnia 5 Sep 99 o godz. 6:01, Nina Liedtke napisal(a):

> Czy takie prawo nie wymagałoby przypadkiem zdefiniowania owych
> nielegalnych treści?...
Sa juz dawno zdefiniowane w roznych ustawach. M.in. pornografia dziecieca,
propagowanie faszyzmu, obraza osoby pelniacej funkcje publiczne (np.
prezydenta), obraza uczuc religijnych, tzw. klamstwo oswiecimskie itd.
Sa to bardzo niescisle definicje, ale na ich podstawie sie osoby
rozpowszechniajace takie tresci sciga i karze. Wystarczy, zeby uchwalono
prawo traktujace jako "rozpowszechniajacych" takze wlascicieli serwerow, na
ktorych takie tresci sie znajduja, a kazdej instytucji majacej serwer
newsowy bedzie mozna wytoczyc proces za dowolny tego typu material
znaleziony na newsach... :-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl