Re: Panowie administratorzy - Wam siê po prostu nie chce :(

Autor: snake_at_stygia.com
Data: Sun 05 Sep 1999 - 17:03:36 MET DST

>Thu, 02 Sep 1999 14:25:25 GMT, snake_at_stygia.com napisa³(a):

On Sat, 04 Sep 1999 19:56:01 GMT, Robin Wschód
<rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> wrote:

>a gdzie na niusach ? albo jak tpnet pokazuje swoim u¿ytkownikom, ¿e przed skorzystaniem maj¹ to przeczytaæ ?

No wlasnie, TP NET oferujac usluge 0202122, wycial w pien prywatnych
service providerow zabierajac im klientow indywidualnych i czesc
malych firm. U service providera dostal bys regulamin swiadczenia
uslug, adres e-mailowy jego pomocy, do ktorej moglbys zglaszac
wszelkie uwagi.

>dobre, a po co przeciêtny u¿ytkownik mia³by przegl¹daæ nag³ówki ?

Pytal sie ktos gdzie mozna znalezc, a nie czy przegladaja naglowki.

>piszesz "erot" w poszukiwania grup erotycznych, zupe³nie legalnych, no i doœæ normalnych, i nagle siê okazuje, ¿e tematy podanych grup nie wskazuj¹ na erotykê a na zwyk³e porno, i inne

Porno nie jest nielegalne w tym kraju.

>no w³aœnie, powiedz czy w/g ciebie nie mo¿na publikowaæ erotyki ?

Mozna, nie mam nic przeciwko pornografii..

Dyskusja caly czas dotyczy child porno i tego kto ma ja zwalczac.

>ale zawartoϾ grup erotica zasadniczo nie jest nielegalna :-)

Ja nie mowie ze jest nie legalna.

>ehhh, wiêkszoœæ osób ten temat interesuje, tzn. erotyka, dopiero szczególne grupy nie s¹ przedmiotem zainteresowania wiêkszoœci, no i mowa oczywiœcie o jednej po³owie spo³eczeñstwa bo kobiety to chyba w ogóle inaczej do sprawy podchodz¹

Zgadza sie, caly czas pisalem tylko o grupach zwiazanych (do upadlego)
z child porno, a nie o wszystkich innych grupach erotycznych.

W pracy u mojej dziewczyny z news porno fotki ciagna glownie
dziewczyny, po czym rozsylaja co lepsze kawalki po znajomych. :)

>no i jak zobie wyobra¿asz œwiadome dzia³anie dzieci, które zajrz¹ na tak¹ grupê ?

Proste odetnij dziecia, dostep do news, lub nie subskrybuja takich
grup.

Kazdy sam musi wyznaczac sobie granice.

Pozdrowienia,