Re: news.task.gda.pl [Re: Panowie administratorzy - Wam siÄ po prostu nie chce :(]

Autor: snake_at_stygia.com
Data: Sun 05 Sep 1999 - 17:03:37 MET DST

On Sat, 04 Sep 1999 19:56:04 GMT, Robin WschĂłd
<rwschod_at_free.polbox.pl.invalid> wrote:

>żeby odkupić grzechy ? toć autoryzacja służy uzyskaniu pewności, że dostęp do zasobów mają osoby świadome tego co robią, np. PEŁNOLETNIE

Czy to znaczy ze ja odkupuje grzechy ? :)

TASK obcial dostep do grup alt z obrazkami, przez co przez pewien czas
bylem niepocieszony, bo sam stracilem do nich dostep :(.

Ale spodziewalem sie tego z powodu ruchu jaki one im generowaly,
wystarczy przejrzec statystyki sprzed obciecia dostepu. Ten serwer
mial ich najwiecej i byl dosc szybki, ale w koncu zaczal sie zacinac.
Byla to logiczna koniecznosc zmuszenia innych providerow lub firmy do
zainwestowania albo we wlasne serwery news lub w dostep do tasku
dzieki czemu mogli by go troche doinwestowac (np. nowe wieksze dyski
:).

A pomysl z indywidualnymi haslami powinien dac im mozliwosc zarobienia
wiecej niz na platnosciach od providerow. Rozwiazanie takie wiaze sie
z wiekszym klopotem organizacyjnym, no i powataje pytanie czy ludzie
chcieliby placic ? Powinni skoro kupuja dostep do specjalizowanych
serwerow erotycznych.

Pozdrowienia,