Re: A propos sprawy ICM'u

Autor: Robin Wsch贸d (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:55:42 MET DST

Tue, 31 Aug 1999 09:15:52 +0200, Zygmunt Gorszczynski <egon_at_w3.com.pl> napisa艂(a):

>Nie zapominaj, ze w hierarchii potrzeb bezpieczenstwo znajduje sie
>zazwyczaj zaraz po potrzebach fizjologicznych.

no tak, ale w hierarchii prawnej na samym czubku

>Jesli fotografowane dzieci to mlodzi ekshibicionisci to masz racje.

ja to m贸wi臋 w oderwaniu od dzieci, podobnie jak m贸wiomo o administratorach

>Obawiam sie jednak, ze wiekszosc nimi nie jest... Przypuszczam, ze
>wiekszosc pozuje do takich zdjec z przyczyn ekonomicznych lub jest do
>tego zmuszana, a na to raczej spoleczenstwo nie powinno sie godzic...

ale kt贸re spo艂ecze艅stwo ? polskie ? czy w polsce ten problem istnieje ? czy b臋dzie istnia艂 je艣li pornografia dzieci臋ca b臋dzie dost臋pna, my艣l臋, 偶e nie

>Co
>do talentu - jesli fotograf jest swietnym fachowcem (moze lepsze bedzie
>okreslenie artysta?) to niech zamiat pornografii robi akty.

a sk膮d papu ? opr贸cz tego, 偶e jest si臋 dobrym fachowcem to trzeba z czego艣 偶y膰, pornografia daje jednak wi臋ksze zyski ni偶 akty, bo klient贸w 艂atwiej znale藕膰

>Chyba jednak jestesmy off-topic...

jako艣 nie wydaje mi si臋