Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyra

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:55:33 MET DST

Tue, 31 Aug 1999 13:15:30 +0200, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> napisał(a):

>Kto mówi o adminie? Myślę, że to można akurat zostawić użytkownikom,
>trzeba by tylko się troche zorganizować.

co to jakiś sejmik zamierzasz zorganizować ?

>OK, zgoda. Ile polskich serwerów bierze feed z zagranicy?

mało, ale potencjalnie może ich być znacznie więcej, w każdym razie na pewno będzie ich więcej jak największe polskie serwery przestaną oferować niektóre grupy

>Nie wiem. Jak coś wymyślę, napiszę. Przede wszystkim, użytkownicy są
>niedoinformowani, potrzebne sÄ… dla nich proste poradniki (obejmujÄ…ce
>też np. oprogramowanie filtrujące) i ich maksymalne rozpropagowanie.

taki poradnik każdy użytkownik powinien otrzymać od swojego dostawcy

>superszczegółowy, wystarczyłyby Msg-IDs i nazwy grup. Może jeśli nie
>po nazwie, to po powtarzającej się nielegalnej zawartości. Po
>iluśtam interwencjach taka grupa alt.* mogłaby się dostawać na
>czarną listę i być usuwana z wszystkich polskich serwerów. Na
>koniec, może dałoby się zorganizować jakąś inicjatywę typu Citizens'
>Watch. Trzeba by przemyśleć, jak to można zorganizować.

lepiej zająć się przeglądaniem interesujących grup, zasadniczo użytkownikom takie grupy ani trochę nie przeszkadzają choć są nielegalne :-)