Re: Panie Płókarz, proszę przyj?ćwyrazy u

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 21:55:10 MET DST

Mon, 30 Aug 1999 07:04:49 GMT, "Marek Bisz" <mbisz_at_friko2.onet.pl> napisał(a):

>przeszukiwanie niusów, a to BUJDA NA KÓŁKACH
>
>Jest mozliwe oczywiscie - tyle ze wtedy, kiedy wiesz dokladnie czego
>szukasz. Jesli wrzucisz w filtr slowo "sex" to razem z pornografia wyrzucisz
>do kosza rozmowy seksuologow itp.

akurat nie myślałem o wyszukiwaniu treści, zresztą w pictues nie bardzo da się, chodziło mi tylko o możliwość odnalezienia dużej ilości artykułów wysłanej przez danego człowieka nie wymagającej nawet posiadania możliwości technicznych zarezerwowanych dla administratorów

>Statystycznie znalezienie i usuniecie posta zajmie zawsze wiecej czasu niz
>jego wyslanie, przez co sprawa staje sie nieefektywna i bezcelowa.

niezupełnie, jeśli mowa o źródłach to źródło generuje najczęściej nie jedno zdjęcie a całą serię po różnych grupach, często powtarza wysyłanie, i to można usuwać równie seryjnie, a wysyłający musi przygotować i wysłać, czyli raczej ma więcej roboty

>Oczywiscie powinno sie tropic i niszczyc szkodliwe materialy, jednakze
>glownym celem powinno byc dotarcie do wlasciwych sprawcow (nie mowie, ze
>osobiscie - mamy przeciez internet... :-)

no i w ramach polski to się pewnie robi, ale już poza nie, bo nikt tego nie sfinansuje

>człowieczek, nie starczy sił na bieganie za nimi
>
>Wlasnie - a ty wydajesz sie wymagac od admina (jednego biednego
>czlowieczka ) aby kontrolowal, co wysyla owe kilka miliardow.

nie, ja przecież tego w ogóle nie piszę, stwierdzam tylko, że osoby, które piszą o technicznej niemożności uwalniają od odpowiedzialności administratorów zupełnie niepotrzebnie, oni mają określone możliwości, a przede wszystkim decydując się na prowadzenie serwisu muszą ponosić choćby minimalną odpowiedzialność, wskazuję też na
rozwiązanie problemu, czyli autoryzację, bo tu chodzi o nielegalność publikowania pewnych treści a nie o to kto to robi i dlaczego, to nie powinno nikogo interesować jeśli nie dotyczy go bezpośrednio, na całym świecie tak się to rozwiązuje, tylko, że robią to poważni dostawcy np aol, a internet nie jest po prostu traktowany
poważnie, stąd np. nie ma prawa dotyczącego go