Re: [Fwd: ] Jak mnie teraz pedofile z www.sex.net.pl strasza :)

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 12:23:59 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Chlopie. polecam ci http://www.usenet.pl/
> a w szczegolnosci netykiete. chodzi mi w szczegolnosci o to,
> ze na newsy artykuly wysyla sie w "plain text".
> ale widocznie gole baby rozumu ci ujely i tak waznych dla
> internetu ustalen przeczytac nie potrafisz :)
>
> moje ubolewanie.

Moje ubolewanie, ze kolega nie ma zielonego pojecia o czym ja pisze i
przeciwko komu akcje skierowalem. Nie przeciwko usenetowi ale przeciwko
serverowi www. A to jest kolosalna roznica w stosunku do newsow, i zadna
netykieta newsowa nie ma tu nic do gadania. Nie powiesz mi, ze zdjecia
na www sa plain-text , hahahaha

--
Pozdrowienia, Easy_R
P.A.K.T.  -  People Against Kiddyporn Trading