Ja bym dymiił ! Skandal! Było: TPSA straszy odcinaniem od Internetu niewygodnych im ludzi !!!

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_supermedia.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 02:51:30 MET DST

> mnie straszyli (z czystej grzecznosci pomine nazwisko straszacego) ze
> odetna mi telefon za cytuje: (...)

Oj Futrzak, aj bym za dymił! To jest jawna próba cenzury internetu, rzeczy
totalnie niedopuszczalnej!

Ja bym do nich (do Dyrekcji Okręgu) wysmarował takie pismo, w którym:
1) Zagoziłbym oddaniem spawy do:
        a) sądu
        b) UOKiK
        c) Urzędu Antymonopolowego
        d) RPO (Rzecznika Praw Obywatelskich)
2) Załączył szczerą i dosadną opinię n/t praktyk TPSA.

Ludzie, to jest zamach na wolność słowa!
Skomentuję to cytatem z "Psów 1":
"Panie, orzesz to jest k**wa skandal!!!

Ja też otwarcie mówię w sieci, co sądzę o TPSA ale dotychczas nikt mi nie
groził ale jak mój BOK zrobiłby to, to ja już bym z nimi pojechał aż miło...
Kuźwa, ja na telefony wydaję tyle, ile wynosi średnia krajowa; dziś dostałem
i opłaciłem rachunek opiewający na 700 złotych, tak, siedem baniek. Miesiąc
temu było pięć a te sukinkoty trzeci raz odmawiają mi założenia drugiej
linii.
Ja tej monopolistycznej hydrze płacę taki szmal, że mam prawo domagać się
szacunku i należytego traktowania a te frędzle leją na mnie ciurgiem
falistym.
Mało tego, te dranie do rachunku załączyli reklamówkę zawierającą zdanie
cytuję:" Nasze hasło reklamowe >>Łączy nas coraz więcej<< nabierze
szczególnej wymowy".
To szczyt!!! Podobnie jak groźby pod adresem Kolegi Futrzaka, których ja bym
nie puścił płazem...., oj nie!

Nieraz żałuję, że się nie urodziłem Rambo, bo bym wszedł do swojego
rejonowego BOKu obwieszony granatami i taśmami nabojów z maszynowcem w ręku
i tę całą mafijną klikę dyrektorów i indolentnych urzędasów rozpieprzył w
pizduuuuu!!!!!!!!!!!!!!

Działanie tej firmy sformułuję w trzech słowach:
Tupet, chamstwo i obłuda!!!

Rico.
warschau_at_post.pl

P.S. Sorki, za dosadny język ale dzisiejszy rachunek wraz z reklamówką, a
wcześniej post Futrzaka, wyprowadzają mnie z równowagi...