Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Pawel L. Bogdziun (pawelec.to_wytnij_at_pp.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 18:57:00 MET DST

Easy^R <easy_at_kam.pl> wrote:
: Ostatnio admini news.icm.edu.pl pisali tutaj o tym, ze kazdy moze
: skasowac dowolna grupe alt lub jakis post.
: Mam wiec pytanie, jak to zrobic ? Bo jakos mi sie nie udalo. Moge tylko
: kasowac swoje posty, nie moge natomiast kasowac postow innych.
: Czyzbym cos przeoczyl ?

Możesz kasować swoje posty? To ja bardzo poproszę.

Paweł

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.
PGP 6.0.2i public key: finger pawelec+obo|pp|pl