Re: Steki idiotyzmow

Autor: Nina Liedtke (nina_at_rotfl.eu.org)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 17:53:31 MET DST

On Wed, 01 Sep 1999 15:40:03 +0200, Grzegorz Staniak
<gstaniak_at_zagiel.pl> wrote in article <37CD2CB3.11F472F4_at_zagiel.pl>:

> [...]
[...]
> A skąd wiesz do czego się odnosi słówko "takich"?
        Czyżby nie do pytania, na które bezpośrednio odpowiadasz??? Wiesz, co
to jest podmiot domyślny? To wbrew pozorom wcale nie to, co ma na myśli
osoba pisząca... ;>>>

> ... Pierwsze zdanie
> dotyczyło soft, w drugim napisałem, że niezależnie od tego, czy
> pedoporno jest oglądane przez młodzież czy nie, jest szkodliwe.
        ROTFL. A w czwartym zdaniu gładko przeszedłeś do szkodliwej
literatury? A potem do chęci chronienia młodzieży przed czym tylko się
da? Zaiste, logiczny to i naturalny ciąg myślowy... >;->>>
        Oto ten akapit w całości:
//-----
//-----

> Zawsze się tak spieszysz z nadinterpretacjami?
        Odpowiedziałam na tamten post i jasno wynikało z mojej odpowiedzi, że
tak właśnie (czyli zgodnie z gramatyką) odczytałam Twoje słowa. Nie
zaprotestowałaś. Protestujesz teraz. Może lepiej popracuj trochę nad
własnym refleksem (i nad tym, by język gietki wyraził to, co pomyśli
głowa), zanim zaczniesz oskarżać innych o pochopność? ;>

Nina

--